Man’s Hands Signing Document

Avtalenett er en elektronisk kontraktsforvalter, et kontraktsarkiv som ivaretar utgående og inngående avtaler og kontrakter i alle organisasjoner.

Ved  bruke avtalenett kan du blant annet unngå følgende problemstillinger:

  • Hvilke avtaler har vi? Avtalens gyldighetstid?
  • Hvor er kontraktspermen? Hvem har avtalen?
  • Hvilke vilkår gjelder? Hvilken avtale gjelder?
  • Hvem har inngått avtalen? Hvem skal vi kontakte
  • Er prisene på faktura i.h.h.t. kontrakt? Hvilke indeksregulering skal følges?

 
Selv små bedrifter har et utall av kontrakter. Ofte er disse arkivert i permer og få vet når de går ut. Mange kontrakter er utformet slik at de fornyes automatisk, og for noen kontrakter fortsetter man kanskje  betale lenge etter en kontrakt er utløpt. Dette er problemstillinger som Avtalenett løser.

Eksempler på avtaler

  • Husleieavtaler
  • Leasingavtaler
  • Lisensavtaler
  • Renhold
  • Serviceavtaler
  • Forsikring
  • Aviser og tidsskrifter
  • Distribusjonsavtaler
  • Franchiseavtaler
  • Sponsoravtaler
  • Strøm
  • Telefoni
  • Drivstoff
  • Transportavtaler
  • Kontorrekvisita
  • Software
  • Hardware
  • Arbeidstøy
  • Supportavtaler
  • Ulike sertifikater

Våre kunder som bruker avtalenett har full kontroll over alle kontrakter i hele organisasjonen. Siden Avtalenett er nettbasert kan kundene logge på med Ipad, iPhone, windows telefoner eller andre nettbrett. Systemet er alltid tilgjengelig.

Avtalenett sender varsling når avtalene løper ut, avtalenett gir en enkel oversikt over hvilke avtaler som ligger i de ulike avdelinger, avtalenett gir også mulighet for  laste opp ulike vedlegg.

Vår påstand er at Avtalenett er «gratis» i innkjøp ved at verktøyet sparer inn seg selv i bruk.

Avtalenett passer for de fleste typer bedrifter,kommunal og offentlig virksomhet, private lag og organisasjoner.

Med Avtalenett får du

  • Full oversikt over alle avtaler.
  • Varsel for oppfølging og eventuell reforhandling.
  • Oversikt over avtaler på alle nivåer i organisasjonen
  • Mulighet for  laste opp dokument for arkivering
  • Mange sorteringsmuligheter for oversikt
  • Innkjøper mulighet for  legge ut konsernavtaler til utvalgte avdelinger
  • Innkjøper full oversikt på alle innkjøpsavtaler
  • Selger mulighet for  legge ut konsernavtaler til utvalgte avdelinger
  • Selger oversikt over alle nivåer i organisasjonen
  • Mulighet for  registrere erfaringer og endringsønsker under avtaleperiode
  • Enkelt og brukervennlig oversikt
Registrer deg og få fri og uforpliktende tilgang i 14 dager.